21.10.2017 11:30 – 21.10.2017 16:00

Järjestökoulutus

Järjestäjä

Neuroliitto ry← Takaisin

Seurantavisiitti on tarkoitettu erityisesti niille yhdistyksille, jotka ovat osallistuneet vertaisvisiitille vuosina 2015–2016. Tervetulleita ovat myös yhdistykset, jotka eivät ole osallistuneet v. 2015–2016 vertaisvisiiteille, mutta jotka ovat tehneet vammaisneuvostoyhteistyöhön liittyviä suunnitelmia.  Seurantavisiitille voivat osallistua yhdistysten hallitusten jäsenet ja kerhojen ja ryhmien ohjaajat sekä muut yhdistyksen aktiivitoimijat.

Seurantavisiitti pidetään Scandic Tampere Cityssä, osoitteessa Hämeenkatu 1, 33100 Tampere. Tervetuloa! Mikäli tarvitset erityisiä majoitukseen tai liikkumiseen liittyviä erityisjärjestelyjä, niin ota yhteyttä järjestösuunnittelija Ville Keskiseen.

Osallistumismaksu on 20 € ja matkakulujen omavastuu on 32 € edestakaiselta matkalta. Tilaisuuden kesto on klo 11.30-16.00. Tarkemmat ohjelmatiedot löydät alta. Lisäksi ilmoittautuneet saavat sähköpostitse tarkempia tietoja lähempänä tilaisuutta. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 5.10!

Lisätiedustelut: Ville Keskinen, ville.keskinen@neuroliitto.fi, p. 0400 976 740 ja Eila Niemi, eila.niemi@neuroliitto.fi, 040 7346 387

Tietosuoja
Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Neuroliitto ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.