21.5.2019 – 23.5.2019

Sappeen Ratsutila, Sappeentie 396, 36450 Salmentaka

Liikuntakurssi← Takaisin

Ratsastajat jaetaan tasoryhmiin.  Kurssille otetaan max. 10 henkilöä. Kaikille hakijoille ilmoitetaan sähköpostitse pääsystä kurssille.  Kurssille valittuihin ollaan yhteydessä puhelimitse lisätietoja varten.

Saapumisaika porrastetaan tulijoiden mukaan alkaen klo 15 ja viimeistään klo 18.

Majoitus: Majoitus tapahtuu samalla tontilla olevassa Sappeen Majatalossa (valmistui 3/2018) 2 - 4 henkilön huoneissa.  WC:t ja suihku käytävällä.

Majatalon toisessa päädyssä on pieni kioski-kahvila, joka on avoinna päivittäin.

Simulaattori: Interaktiivinen ratsastussimulaattori mukailee elävää hevosta ja pystyy suorittamaan liikkeet käynnistä piafiin.  Vuorovaikutteiselta näytöltä näet reaaliaikaisesti, kun hevosesi tekee samanaikaisesti ravia, väistöjä tai vaikka laukanvaihtoja.  Simulaattori on erittäin hyödyllinen ratsastuksen opettelemisessa. Painoraja simulaattoriin on 95 kg.

Kurssimaksun voi suorittaa useammassa erässä (sovittava Riitta Samsténin kanssa).

Lisätietoja: Järjestelyistä ja muusta Riitta Samstén, riitta.samsten@neuroliitto.fi, ratsastukseen liittyvistä Heidi Mattila, vammaisratsastuksenohjaaja@gmail.com sekä paikasta info@sappeenratsutila.fi

Tietosuoja: Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi.  Neuroliitto ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.