13.4.2018 15:00 – 14.4.2018 14:45

Tapahtuma← Takaisin

Tervetuloa seminaariin Tampereelle, Scandic Tampere Stationiin, 13.-14.4.2018. Seminaari on tarkoitettu perinnöllistä spastista parapareesia sairastaville ja heidän läheisilleen.

Ohjelma pitää sisällään mm. vertaisryhmä- ja luentokeskusteluja. Luentokeskusteluista vastaavat tutkijatohtori Emil Ylikallio Helsingin yliopistosta ja työelämäpalveluiden asiantuntija Marju Teinikivi Neuroliitosta. Seminaari alkaa perjantaina iltapäivällä kahvitarjoilulla ja loppuu lauantaina iltapäiväkahvitarjoiluun.

Seminaarin ohjelma on osallistujille ilmainen, mutta majoitus- ja/tai ruokailupaketista laskutamme omavastuuosuuden. Lisäksi korvaamme matkakuluja seminaariin.

Lisätietoja osallistujille ja seminaarin ohjelma löytyvät alla olevista liitteistä.

Ilmoittautumiset pyydetään keskiviikkoon 14.3. mennessä alla olevan lomakkeen kautta, kiitos. Osallistumismahdollisuuksia voi kysyä ilmoittautumisajan päättymisen jälkeenkin ottamalla yhteyttä suoraan Kirsi Asulaan.

Lisätietoja harnes-erikoissuunnittelija Kirsi Asulalta, p. 040 753 3055 tai kirsi.asula@neuroliitto.fi

Tietosuoja
Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Neuroliitto ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.