13.4.2018 15:00 – 14.4.2018 14:45

Tapahtuma← Takaisin

Tervetuloa seminaariin Tampereelle, Scandic Tampere Stationiin, 13.-14.4.2018. Seminaari on tarkoitettu perinnöllistä spastista parapareesia sairastaville ja heidän läheisilleen.

Ohjelma pitää sisällään mm. vertaisryhmä- ja luentokeskusteluja. Luentokeskusteluista vastaavat tutkijatohtori Emil Ylikallio Helsingin yliopistosta ja työelämäpalveluiden asiantuntija Marju Teinikivi Neuroliitosta. Seminaari alkaa perjantaina iltapäivällä kahvitarjoilulla ja loppuu lauantaina iltapäiväkahvitarjoiluun.

Seminaarin ohjelma on osallistujille ilmainen, mutta majoitus- ja/tai ruokailupaketista laskutamme omavastuuosuuden. Lisäksi korvaamme matkakuluja seminaariin.

Lisätietoja osallistujille ja seminaarin ohjelma löytyvät alla olevista liitteistä.

Ilmoittautumiset pyydetään keskiviikkoon 14.3. mennessä alla olevan lomakkeen kautta, kiitos.

Lisätietoja harnes-erikoissuunnittelija Kirsi Asulalta, p. 040 753 3055 tai kirsi.asula@neuroliitto.fi

Tietosuoja
Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Neuroliitto ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.

eikyllä

en käytä apuvälineitäkeppirollaattoripyörätuolisähköpyörätuolisähkömopo

eikyllä

minulla ei ole erityisruokavaliotakasvislaktoositonmaidotongluteenitonsokeritonei kanamunaaei kalaa, äyriäisiäei punaista lihaa