10.10.2019 18:00 – 10.10.2002 19:15

Kulttuuritalon kokoustila, Sturenkatu 4, Helsinki tai omalta koneelta

Tunteet on osa elämää. Sairastuminen tai elämän muut yllättävät tilanteet nostaa usein monenlaisia tunteita pintaan. Työterveyspsykologi Maria Mäkelän luento avaa käsitystä siitä, miten tunteet vaikuttavat ihmisen toimintaan sekä mielen hyvinvointiin. Mikä merkitys tunteilla on sopeutumisessa? Miten olla hankalien tunteiden kanssa? Entä miten vaalia myönteistä? Luento sisältää konkreettista tietoa tunteiden syntymisestä ja aivojen toimintamekanismeista sekä tarjoaa kuulijoille mahdollisuuden löytää keinoja oman hyvinvoinnin edistämiseen.

Teemaluento on tarkoitettu sinulle, joka sairastat MS-tautia, harvinaista neurologista sairautta, Parkinsonin tautia tai jotakin liikehäiriösairautta tai jos sinulla on ollut aivoverenkiertohäiriö eli kuulut joko Neuroliiton, Parkinsonliiton tai Aivoliiton kohderyhmään. Myös läheiset ovat tervetulleita kuuntelemaan luentoa.
Voit kuunnella luentoa paikanpäällä Helsingissä tai seurata luentoa omalta koneeltasi.
Luennosta ei tehdä tallennetta. Tilaisuus on maksuton.

Aika:              Torstai 10.10.2019 klo 18 – 19.15
Paikka:          Kulttuuritalon kokoustila, Sturenkatu 4, Helsinki tai verkossa omalta tietokoneelta

Luennotsija:  Maria Mäkelä työterveyspsykologi, mindfulness CFM ® -ohjaaja

Ilmoittaudu 30.9. mennessä alla olevasta linkistä

Valitse ilmoittautuessasi osallistutko luennolle Helsingissä vai verkossa. Verkkoluentoon ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse tarkemmat ohjeet ja luentolinkki.

Lisätiedot Anna Hokkanen, sosionomi anna.hokkanen@neuroliitto.fi | p. 040 500 1657