22.5.2018 18:00 – 22.3.2018 19:30

Lounatuulen yhteisötalo, kokoustila Pihlaja, Läntinen Pitkäkatu 33, Turku tai verkossa

Luento on suunnattu sinulle, joka sairastat MS-tautia, harvinaista neurologista sairautta, Parkinsonin tautia tai jotain muuta liikehäiriösairautta tai olet sairastanut aivoverenkiertohäiriön.Tilaisuuteen ovat tervetulleita myös läheiset.

Kipu on moniulotteinen ilmiö. On yksilöllistä, miten kipu vaikuttaa kantajaansa ja miten itse voi vaikuttaa kipukokemukseensa. Tavoitteena on tarjota tietoa ja mahdollisuuksia löytää lisää keinoja omaan kipuselviytymiseen. Miten voimme selviytyä kivusta? Asiantuntija johdattaa teemaan ja kuulijoilla mahdollisuus omiin kysymyksiin. Verkossa luentoa seuraavilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä luennoitsijalle chat- palvelun kautta. Luennosta ei tehdä tallennetta.

Luennoitsija: Terhi Runsio, Kipu- ja kuntoutuspsykologi

Tilaisuus on maksuton

Ilmoittautuminen 10.5. mennessä alla olevalla lomakkeella

HUOM! Valitse ilmoittautuessasi osallistutko verkkoluennolle vai luennolle Turussa. Verkkoluentoon ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse tarkemmat tiedot ja luentolinkki.

Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Neuroliitto ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.

Lisätiedot: Anna Hokkanen, anna.hokkanen@neuroliitto.fi, 040 5001657

Tulen paikalle Turun luennolleSeuraan luentoa omalta koneeltani verkon välityksellä

En käytä apuvälineitäKeppiRollaattoriPyörätuoliSähköpyörätuoli/sähkömopoMuu

KylläEi