9.4.2022 10:00 – 9.4.2022 16:00

Neuroneuvonnan tietopäivä← Takaisin

Lauantaina 9.4. klo 10–16 järjestettävä maksuton tilaisuus on tarkoitettu henkilöille, joiden diagnoosin saamisesta on maksimissaan 1–2 vuotta.

Onko sinulla diagnosoitu MS-tauti hiljattain? Tarjoamme sinulle ja läheisellesi mahdollisuuden kuulla asiantuntijoiden puheenvuoroja sairauteen sopeutumiseen, ravitsemukseen ja itsehoitoon liittyen. Lisäksi tilaisuudessa on mahdollisuus kuulla kokemuspuheenvuoro ja jakaa kokemuksia toisten kanssa. Paikkana on Ravintola Arabiankulma, osoitteessa Arabiankatu 12, 00560 Helsinki.

• Huom. Pyrimme turvaamaan tarvittavat turvavälit ja muut koronatilanteeseen liittyvät hygieniasuositukset. Lisää koronainformaatiota löydät Neuroliiton sivulta neuroliitto.fi/korona. Koronatilanteesta riippuen tilaisuus voidaan tarvittaessa siirtää kokonaan verkossa toteutettavaksi.

Ilmoittautuneet saavat sähköpostitse lisätietoa tilaisuudesta ennen Tilaisuuden alkua.

Päivän ohjelma

klo 10.00 Päivän aloitus | Hanna Pakarinen, sosiaalityöntekijä ja Annika Ingves, kuntoutussuunnittelija

klo 10.15 MS ja ravinto | Anette Palssa, ravitsemusterapeutti

klo 11.15 Lounas

klo 12.15 Sairauden aiheuttamat kognitiiviset haasteet ja uupumus | Elina Hankomäki, Neuropsykologian erikoispsykologi, PsL

klo 13.15 Kahvi/teetauko

klo 13.45 Vertaispuheenvuoro | Outi Lehtosuo

klo 14.30  Elämää MS-taudin kanssa. Ryhmäkeskustelua yhdessä sekä pienryhmissä | Annika Ingves sekä Hanna Pakarinen

klo 15.10 Neuroliiton kurssitoiminta | kuntoutussuunnittelija Annika Ingves

klo 15.50–16.00 Palautteet ja päivän päätös | sosiaalityöntekijä Hanna Pakarinen

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella viimeistään 9.3.2022. Saat vahvistusviestin antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos vahvistusviestiä ei näy saapuneissa viesteissä, tarkasta roskapostikansiosi.

Hanna Pakarinen, Neuroneuvonnan sosiaalityöntekijä, hanna.pakarinen@neuroliitto.fi tai p. 040 500 1657.

7-1718-2930-3940-4950-6263-6869-79>80
En käytä apuvälineitäKeppi tai kyynärsauvatRollaattoriPyörätuoliSähköpyörätuoli/sähkömopo
EiKyllä
Minulla ei ole erityisruokavaliotaKasvisLaktoositonMaidotonGluteenitonSokeritonEi kananmunaaEi kalaa, äyriäisiäEi punaista lihaa