Huhtikuu 2018

tiistai, 24.04.2018

Luento: Parisuhde arjen voimavarana, kun puoliso sairastaa

Verkossa, Helsinki, Oulu, Tampere, Kouvola Verkkoluennon luennoitsijana toimii pari- ja perhepsykoterapeutti Kaisa Humaljoki Parisuhdekeskus Katajasta. Luentoa voit seurata verkosta tai livenä paikan päällä Helsingissä. Voit ilmoittautua myös Oulun tai Tampereen aluekatsomoihin. Tiedustele yhdistyksestäsi tai kerhostasi, onko paikan päälle tulossa katsomoa.

lauantai, 28.04.2018

Tietopäivä hiljattain MS-diagnoosin saaneille

Avokuntoutus Aksoni, Arabiankatu 17, 00560 Helsinki Onko sinulla diagnosoitu MS-tauti alle vuosi sitten? Tarjoamme sinulle ja läheisillesi mahdollisuuden kuulla asiantuntijoiden puheenvuoroja sairauteen sopeutumiseen, ravitsemukseen ja itsehoitoon liittyen. Tilaisuudessa voit kuulla kokemuspuheenvuoron ja jakaa kokemuksia toisten kanssa. Tervetuloa, ilmoittaudu mukaan! Tilaisuus on maksuton.Tarjolla on kevyt lounas sekä iltapäivä kahvi/-tee

Toukokuu 2018

torstai, 03.05.2018

Pärjätään töissä Kajaanissa!

Original Sokos Hotel Valjus - Kanerva saunakabinetti, Kauppakatu 20 Oletko vastikään saanut diagnoosin tai sairastanut jo pidempään? Mietitkö, kuinka neurologisen sairauden kanssa selviää työelämässä? Minkälaisia järjestelyjä työpaikoilla voidaan tehdä? Kuinka työyhteisöt suhtautuvat muutoksiin? Kuinka toiset pitävät huolta jaksamisestaan?

torstai, 17.05.2018

Helsingin neurokeskuksen avoimet ovet, teemana uni

Helsingin neurokeskus, Kaj Franckin aukio 2, Arabianranta Palvelutalo Merenpisaran ja Neuropisteen avoimissa ovissa pääset kuuntelemaan professori Markku Partisen luentoa "Aivot ja uni", tutustumaan tiloihimme ja uneen liittyviin tuotteisiin, nauttimaan kakkukahvit, kyselemään asukkaan kokemuksia ja kokeilemaan teknisavusteisia kuntoutuslaitteita.

tiistai, 22.05.2018

Teemaluento: Kivun psykologia ja kipuselviytyminen

Lounatuulen yhteisötalo, kokoustila Pihlaja, Läntinen Pitkäkatu 33, Turku tai verkossa

Kesäkuu 2018

perjantai, 08.06.2018

Maskun neurologisen kuntoutuskeskuksen Kesäpäivä 8.6.

Maskun neurologinen kuntoutuskeskus Tule Maskuun viettämään Kesäpäivää 8.6. yksin, läheisen kanssa tai vaikka yhdistysporukalla!