10.6.2021 14:00 – 10.6.2021 15:00

Oma kone

Tule kuuntelemaan ja keskustelemaan siitä, miksi yhdistykselläsi on hyvä olla toimintaohjeet. Mukaan ovat tervetulleita kaikkien jäsenyhdystemme yhdistysaktiivit.

Neuroliiton jäsenyhdistyksille laatimien mallisääntöjen mukaisissa yhdistyssäännöissä on 16 § Yhdistyksen talous- ja matkustussääntö sekä toimintaohjeet, minkä mukaan ”Yhdistyksellä voi olla näitä sääntöjä täydentäviä ohjeita kuten talous-, matkustus- ja toimintaohjeet, jotka ja joiden muutokset hyväksytään yksinkertaisella enemmistöllä yhdistyksen kokouksessa.”

Toimintaohje laaditaan tyypillisesti tilanteessa, jolloin on tarpeen sopia toimintatavoista, avustuksista, omavastuuosuuksista tai kustannusten korvauksista yhdistyksen alaisessa toiminnassa eli kerho-, ryhmä- ja vertaistukitoiminnassa.

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 8.6.2021

Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille sähköpostilla.

Ville Keskinen, järjestösuunnittelija
ville.keskinen@neuroliitto.fi