1.11.2021 14:00 – 1.11.2021 15:00

Verkkotapaamisessa pääset kuulemaan ensi vuoden tuetuista lomista ja niiden ajankohdista. Lisäksi saat neuvoja loman hakemiseen.

Tuetut lomat tarjoavat virkistysmahdollisuuksia henkilöille, jotka eivät voi sairauden aiheuttamien esteiden, taloudellisten tai sosiaalisten syiden vuoksi käyttää tarjolla olevia palveluja sellaisenaan.

Ilmoittaudu mukaan

Ilmoittaudu verkkotapaamiseen alla olevalla lomakkeella viimeistään perjantaina 29.10. Jos et saanut vahvistusta, kannattaa katsoa myös roskapostikansioon.

Saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin verkkotapaamisen aamuna. Voit osallistua tapaamiseen internetyhteydellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.Varaa osallistumista varten kuulokkeet, joissa on mikrofoni.

Sirpa Vuorenmaa-Hilton, järjestösuunnittelija
sirpa.vuorenmaa-hilton@neuroliitto.fi