15.1.2022 10:00 – 15.1.2022 16:00

Turku

Neuroneuvonnan tietopäivä← Takaisin

Lauantaina 15.1.2022 klo 10–16 järjestettävä Tietopäivä on tarkoitettu henkilöille, joilla on todettu MS-tauti tai harvinainen neurologinen sairaus 5–10 vuotta sitten. Tarjoamme sinulle ja läheisellesi mahdollisuuden kuulla asiantuntijoiden puheenvuoroja mm. sairauden näkymättömiin oireisiin ja ravitsemukseen liittyen. Tilaisuudessa voit myös jakaa kokemuksia toisten kanssa.

Tietopäivä on maksuton ja päivän aikana tarjotaan lounas sekä iltapäiväkahvit. Jos tarvitset päivittäisissä toiminnoissasi avustajaa, ota mukaan oma henkilökohtainen avustajasi.

Paikka: Scandic Julia, Eerikinkatu 4, 20100 Turku

klo 10.00 Päivän aloitus

klo 10.30 Uupumus ja kognitiiviset haasteet | neuropsykologi Elina Okker

klo 12.00 Lounas

klo 13.00 MS ja ravitsemus – Miten voin edistää hyvinvointiani? | ravitsemusterapeutti Anette Palssa

klo 14.15 Kahvitauko

klo 14.45 Ajankohtaista sosiaaliturvasta | sosionomi Timo Klaavu

klo 15.50–16.00 Palautteet ja päivän päätös

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 5.12.2021. Jos vahvistusviestiä ei näy saapuneissa viesteissä, tarkasta roskapostikansiosi.

Timo Klaavu, Neuroliiton sosionomi
timo.klaavu@neuroliitto.fi
p. 040 542 5200

Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Neuroliitto ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.