12.3.2022 10:00 – 12.3.2022 14:30

Työelämäteemainen webinaari järjestetään lauantaina 12.3.2022 klo 10-14.30. Ohjelma pitää sisällään työelämän tarkastelua Neuroliiton harnes-jäsenistölle tehdyn kyselyn ja sen tulosten pohjalta. Luvassa on muun muassa luentokeskusteluja. Webinaari on tarkoitettu harvinaista neurologista sairautta sairastaville, heidän läheisilleen ja kaikille asiasta kiinnostuneille.

klo 10.00 Tervetuloa

klo 10.15  Työelämäkyselyn tulokset I työelämäasiantuntija Marju Teinikivi (Neuroliitto)

klo 10.55 Tauko

klo 11.00 Työn muokkauksen mahdollisuudet I johtava asiantuntija Nina Nevala (Työterveyslaitos)

klo 11.45 Keskustelua aiheesta

klo 12.15 Lounastauko

klo 12.45 Psykologinen palautuminen I tutkija Anniina Virtanen (Työterveyslaitos)

klo 13.30 Keskustelua aiheesta

klo 14.00 Neuroliiton työkykyä tukevat palvelut I työelämäasiantuntija Marju Teinikivi (Neuroliitto)

klo 14.30 Tilaisuuden päätös

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella viimeistään pe 11.3. Tarkastathan kirjoittamasi sähköpostiosoitteen. Saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen vahvistusviestin ja myöhemmin osallistumisohjeet.

Neuroliiton harnes-erikoissuunnittelija Kirsi Asula, p. 040 753 3055 tai kirsi.asula@neuroliitto.fi

Neuroliiton työelämäasiantuntija Marju Teinikivi, p. 0400 813 784 tai marju.teinikivi@neuroliitto.fi

7-1718-2930-3536-4546-5556-6263-7980 tai yli