20.11.2019 12:00 – 21.11.2019 13:15

Scandic Park, Helsinki

Tapahtuma← Takaisin

Majoitusvaraus on tehty hotelliin ke-to 20.─21.11. kahden hengen huoneisiin. Toiveen huonekaverista voi kertoa ilmoittautumislomakkeessa. Neuvottelupäivillä ei ole osallistumismaksua eikä matkakuluissa omavastuuosuutta.

Matkakustannukset korvataan pääsääntöisesti julkisten kulkuneuvojen mukaan. Muun kuin julkisen kulkuneuvon käyttämisestä tulee sopia etukäteen. Taksikyyteihin pyritään aina saamaan samalta suunnalta tulevat osallistujat, joiden toivotaan kartoittavan yhteisiä matkustusmahdollisuuksia ainakin oman yhdistyksen osallistujien kanssa.

Ilmoittautumiset pyydämme viimeistään pe 1.11. mennessä myös siinä tapauksessa, että valtuutettu osallistuu ainoastaan liittovaltuuston kokoukseen to 21.11. klo 12-16

Lisätietoja: Satu Hakamäki-Niskala, puh. 040 734 6375, satu.hakamaki-niskala@neuroliitto.fi

Neuvottelupäiville ja liittovaltuuston kokoukseenAinoastaan neuvottelupäivilleAinoastaan liittovaltuuston kokoukseen to 21.11.
Minulla ei ole erityisruokavaliotaKasvisLaktoositonMaidotonGluteenitonSokeritonEi kananmunaaEi kalaa, äyriäisiäEi punaista lihaa
En käytä apuvälinettäKeppiRollaattoriPyörätuoliSähköpyörätuoli/sähkömopo
EiKyllä
KasvisLaktoositonMaidotonGluteenitonSokeritonEi kananmunaaEi kalaa/äyriäisiäEi punaista lihaa
Tarvitsen hotellimajoituksenEn tarvitse hotellimajoitusta
Tarvitsetko esimerkiksi esteettömän huoneen? Toiveesi huonekaveriksi?
Kyllä