5.4.2019 15:00 – 6.4.2019 14:00

Scandic Kuopio, Satamakatu 1, Kuopio

Tapahtuma← Takaisin

Kuopiossa järjestettävässä työpajassa on mahdollisuus tavata oman alueen muita yhdistystoimijoita, jakaa ajatuksia ja kuulla toisten kokemuksia vapaaehtoistoiminnan kehittämisestä sekä työstää yhdessä oman yhdistyksen vapaaehtoistoiminnan käytäntöjä eteenpäin. Työpajassa tutustutaan myös uuteen vapaaehtoisrekisteriin ja sen käyttöönottoon.

Työpaja on maksuton ja osallistujia voi tulla 2 hlöä/jäsenyhdistys. Matkojen omavastuu on 32 € edestakaiselta matkalta, ja Neuroliitto korvaa matkakustannukset omavastuun ylittävältä osalta. Mikäli et pääse tilaisuuteen julkista liikennettä käyttäen ja tarvitset esim. autoa tai invataksia, niin ota yhteyttä työpajan järjestäjään.

Majoitus työpajan yhteydessä tapahtuu kahden hengen huoneissa, tarvittaessa mahdollisuus esteettömään huoneeseen. Jos tarvitset avustajaa päivittäisissä toimissa, otathan oman avustajan mukaasi.

Ilmoittautumiset työpajaan alla olevalla lomakkeella 18.3.2019 mennessä. Työpajan alustava ohjelma löytyy liitteenä alta.

Lisätietoja: järjestösuunnittelija Sari Raitakari, puh. 0400 976 741, sari.raitakari@neuroliitto.fi