6.5.2021 18:00 – 6.5.2021 19:00

Tervetuloa torstaina 6.5. klo 18–19 keskustelemaan vertaisten kanssa! Tapaamisessa vaihdetaan kuulumisia, kokemuksia ja ajatuksia mieltä askarruttavista asioista.

Voit osallistua tapaamiseen nettiyhteydellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Varaa osallistumista varten mielellään myös kuulokkeet, joissa on mikrofoni.

Verkkotapaamisen jälkeen voit jatkaa keskustelua vertaisten kanssa ryhmächatissa klo 19–20. Lue lisää ryhmächatista HSP-sairautta sairastaville ja heidän läheisilleen. Halutessasi voit osallistua sekä verkkotapaamiseen että ryhmächattiin tai vain jompaan kumpaan.

Ilmoittaudu mukaan verkkotapaamiseen alla olevalla lomakkeella ke 5.5. mennessä. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiin (Teams-kokouslinkki).

Erikoissuunnittelija Kirsi Asula
p. 040 753 3055