17.10.2017 16:30 – 17.10.2017 18:00

verkossa← Takaisin

Neuroliitto järjestää syksyllä kolme verkkotapaamista sairastavan läheisille. Tapaamisissa keskustellaan annetusta aiheesta, mukana on myös aihepiirin asiantuntija. Verkkotapaamisiin voit osallistua yhteen kertaan tai kaikkiin tapaamisiin. Jokaiseen tapaamiseen ilmoittaudutaan erikseen viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Tapaamisissa on aina jokin teema ja siihen liittyvä alustus.

17.10. tapaamisen teemana on pitkäaikaissairaus ja parisuhde. Keskustelussa on mukana Neuroliiton kuntoutussuunnittelija ja pari- sekä perhekurssien ohjaajana toiminut Marjo Mäyrä. Tapaamisessa pohditaan, mitä sairaus tuo mukanaan arkeen ja parisuhteeseen sekä miten on mahdollista löytää selviytymiskeinoja yhdessä.

Osallistuaksesi tarvitset toimivan nettiyhteyden, mikrofonilla varustetut sankakuulokkeet (tai mikrofonin ja kaiuttimet) sekä maksuttoman skype-ohjelman ja skype-tunnuksen. Tunnuksen luomiseen löydät ohjeita täältä. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitetaan skype-tunnus, jolla tapaamiseen osallistutaan.

Muut verkkotapaamiset pidetään 31.10. ja 14.11. Muistathan ilmoittautua myös niihin.

Lisätietoja: Sanna Saarimaa, 0400 976 743, sanna.saarimaa@neuroliitto.fi

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.