16.2.2022 18:00 – 12.2.2022 19:00

Keskiviikkona 16.2. klo 18–19 järjestettävä verkkotapaaminen on tarkoitettu sinulle, jonka läheinen on sairastunut MS-tautiin tai harvinaiseen neurologiseen sairauteen alle viisi vuotta sitten. Tapaamisessa on mahdollisuus keskustella mielen päällä olevista asioista yhdessä toisten samankaltaisessa elämäntilanteessa olevien kanssa. Keskustelussa ovat mukana järjestösuunnittelija Sari Raitakari ja sosionomi Timo Klaavu.

Ilmoittaudu mukaan

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella viimeistään ti 15.2. Tarkastathan kirjoittamasi sähköpostisoitteen. Saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen vahvistusviestin ja myöhemmin osallistumisohjeet. Jos vahvistusviestiä ei näy saapuneissa viesteissä, tarkasta roskapostikansiosi.

Sari Raitakari, järjestösuunnittelija
sari.raitakari@neuroliitto.fi