4.5.2021 18:00 – 4.5.2021 19:00

2021_voimatarinaillat_kokemustoimijat.73

Viides Voimatarinailta järjestetään tiistaina 4.5.2021 klo 18–19. MS-tautia sairastava kokemustoimija Sinikka Myllyoja tulee kertomaan oman tarinansa siitä, mitä liikunta merkitsee hänelle ja miksi hän pyrkii edelleen liikkumaan pettymyksistä huolimatta.

Kokemustarinoiden tarkoituksena on herättää ajatuksia, mielipiteitä ja tunteita. Tarinan jälkeen on mahdollisuus keskustella joko mikrofonin tai chatin välityksellä tai olla vain kuuntelijana. Pohjustuksena toimii kuultu tarina ja siitä esille nousevat asiat. Illassa ovat mukana myös liikunnan erikoissuunnittelija Riitta Samsten ja järjestösuunnittelija Maaria Lillberg.

Voit osallistua tapaamiseen internetyhteydellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Varaa osallistumista varten mielellään myös kuulokkeet, joissa on mikrofoni.

Kevään aikana Voimatarinailtoja järjestetään yhteensä 6 kappaletta, joissa jokaisessa on eri teema kertojan voimatarinan mukaan.

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella maanantaihin 3.5.2021 mennessä, kiitos. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiin (Teams-kokouslinkki).

Järjestösuunnittelija Maaria Lillberg
p.0400 976 718