28.10.2021 18:00 – 28.10.2021 19:00

2021_voimatarinaillat_kokemustoimijat.73

Syksyn neljäs Voimatarinailta järjestetään torstaina 28.10.2021 klo 18–19. MS-tautia sairastava kokemustoimija Tiina Logren tulee kertomaan oman tarinansa työelämästä luopumiseen ja eläkkeelle siirtymiseen liittyvistä ajatuksista ja tunteista, sekä miten hän on löytänyt uuden suunnan aktiivitoimijuuden kautta.

Kokemustarinoiden tarkoituksena on herättää ajatuksia, mielipiteitä ja tunteita. Tarinan jälkeen on mahdollisuus keskustella joko mikrofonin tai chatin välityksellä tai voit olla vain kuuntelijana. Pohjustuksena toimii kuultu tarina ja siitä esille nousevat asiat. Illassa on mukana myös järjestösuunnittelija Maaria Lillberg.

Voit osallistua tapaamiseen internetyhteydellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Varaa osallistumista varten myös kuulokkeet, joissa on mikrofoni.

Syyskauden aikana Voimatarinailtoja järjestetään yhteensä seitsemän kappaletta, joissa jokaisessa on eri teema kertojan voimatarinan mukaan.

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella keskiviikkoon 27.10.2021 mennessä. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiin (Teams-kokouslinkki).

Järjestösuunnittelija Maaria Lillberg
p. 0400 976 718