10.11.2021 18:00 – 10.11.2021 19:00

Verkossa← Takaisin

2021_voimatarinaillat_kokemustoimijat.73

Syksyn kuudes Voimatarinailta järjestetään keskiviikkona 10.11. klo 18-19. Teemana on harvinaisuuden haasteet - kun kyse on ultraharvinaisesta neurologisesta sairaudesta. Kokemustoimija Marjaana Kataja tulee kertomaan oman tarinansa siitä, miten harvinainen PLS-tauti on vaikuttanut hänen elämäänsä ja selviytymisen kokemuksesta.

Kokemustarinoiden tarkoituksena on herättää ajatuksia, mielipiteitä ja tunteita. Tarinan jälkeen on mahdollisuus  keskustella joko mikrofonin tai chatin välityksellä tai voit olla vain kuuntelijana. Pohjustuksena toimii kuultu tarina ja siitä esille nousevat asiat. Illassa on mukana myös harnes-erikoissuunnittelija Kirsi Asula.

Voit osallistua tapaamiseen internetyhteydellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Varaa osallistumista varten mielellään myös kuulokkeet, joissa on mikrofoni.

Syyskauden aikana Voimatarinailtoja järjestetään yhteensä seitsemän kappaletta, joissa jokaisessa on eri teema kertojan voimatarinan mukaan.

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella tiistaihin 9.11. mennessä, kiitos. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiin (Teams-kokouslinkki).

Erikoissuunnittelija Kirsi Asula
p. 040 753 3055
kirsi.asula@neuroliitto.fi

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.