6.10.2021 18:00 – 6.10.2021 19:00

2021_voimatarinaillat_kokemustoimijat.73

Syksyn kolmas Voimatarinailta järjestetään keskiviikkona 6.10.2021 klo 18–19. MS-tautia sairastava kokemustoimija Mervi Talvitie tulee kertomaan oman tarinansa äitiyden roolin muuttumisesta sairauden edetessä, millaisia turvaverkkoja ja selviytymistaitoja on tarvittu huomioitaessa erityislapsen tarpeet.

Kokemustarinoiden tarkoituksena on herättää ajatuksia, mielipiteitä ja tunteita. Tarinan jälkeen on mahdollisuus keskustella joko mikrofonin tai chatin välityksellä tai voit olla vain kuuntelijana. Pohjustuksena toimii kuultu tarina ja siitä esille nousevat asiat. Illassa on mukana myös järjestösuunnittelija Maaria Lillberg.

Voit osallistua tapaamiseen internetyhteydellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Varaa osallistumista varten myös kuulokkeet, joissa on mikrofoni.

Syyskauden aikana Voimatarinailtoja järjestetään yhteensä seitsemän kappaletta, joissa jokaisessa on eri teema kertojan voimatarinan mukaan.

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella tiistaihin 5.10.2021 mennessä. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiin (Teams-kokouslinkki).

Järjestösuunnittelija Maaria Lillberg
p. 0400 976 718