20.5.2021 18:00 – 20.5.2021 19:00

2021_voimatarinaillat_kokemustoimijat.73

Kevään viimeinen Voimatarinailta järjestetään torstaina 20.5.2021 klo 18–19. MS-tautia sairastavat kokemustoimijat Juha Väntönen ja Timo Forss kertovat oman tarinansa siitä, millaisia ajatuksia ja tunteita sairastaminen on heissä herättänyt. Miten sairaus on vaikuttanut vastuisiin ja rooleihin kotona sekä työelämässä.

Kokemustarinoiden tarkoituksena on herättää ajatuksia, mielipiteitä ja tunteita. Tarinan jälkeen on mahdollisuus keskustella joko mikrofonin tai chatin välityksellä tai olla vain kuuntelijana. Pohjustuksena toimii kuultu tarina ja siitä esille nousevat asiat. Illassa on mukana myös järjestösuunnittelija Ville Keskinen.

Voit osallistua tapaamiseen internetyhteydellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Varaa osallistumista varten myös kuulokkeet, joissa on mikrofoni.

Kevään aikana Voimatarinailtoja järjestetään yhteensä 6 kappaletta, joissa jokaisessa on eri teema kertojan voimatarinan mukaan.

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella keskiviikkoon 19.5.2021 mennessä, kiitos. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiin (Teams-kokouslinkki).

Järjestösuunnittelija Maaria Lillberg
p. 0400 976 718