2.9.2021 18:00 – 2.9.2021 19:00

Verkko

2021_voimatarinaillat_kokemustoimijat.73

Syksyn ensimmäinen Voimatarinailta järjestetään torstaina 2.9. klo 18–19. Kokemustoimija Eira Virta tulee kertomaan oman tarinansa siitä, miten harvinainen sairaus on vaikuttanut hänen elämäänsä ja selviytymisen kokemuksesta. Tämän jälkeen keskustelua jatketaan yhdessä.

Voit osallistua tapaamiseen internetyhteydellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Varaa osallistumista varten mielellään myös kuulokkeet, joissa on mikrofoni.

Syyskauden aikana Voimatarinailtoja järjestetään yhteensä seitsemän kappaletta, joissa jokaisessa on eri teema kertojan voimatarinan mukaan.

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella keskiviikkoon 1.9. mennessä, kiitos. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiin (Teams-kokouslinkki).

Erikoissuunnittelija Kirsi Asula
p. 040 753 3055