22.4.2021 18:00 – 22.4.2021 19:00

2021_voimatarinaillat_kokemustoimijat.73

Kolmas Voimatarinailta järjestetään torstaina 22.4. klo 18–19. Ataksiaa sairastava kokemustoimija Anu Niskanen tulee kertomaan oman tarinansa siitä, miten harvinainen sairaus on vaikuttanut hänen elämäänsä ja selviytymisen kokemuksesta. Tämän jälkeen keskustelua jatketaan yhdessä.

Voit osallistua tapaamiseen internetyhteydellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Varaa osallistumista varten mielellään myös kuulokkeet, joissa on mikrofoni.

Kevään aikana Voimatarinailtoja järjestetään yhteensä 6 kappaletta, joissa jokaisessa on eri teema kertojan voimatarinan mukaan.

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella keskiviikkoon 21.4. mennessä, kiitos. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiin (Teams-kokouslinkki).

Erikoissuunnittelija Kirsi Asula
p. 040 753 3055