26.4.2021 18:00 – 26.4.2021 19:00

2021_voimatarinaillat_kokemustoimijat.73

Neljäs Voimatarinailta järjestetään maanantaina 26.4.2021 klo 18–19. MS-tautia sairastava kokemustoimija Sari Hyvärinen kertoo oman tarinansa siitä, miten käsitys omasta itsestään naisena on muuttunut sairauden edetessä ja miten ylläpitää omaa naiseuttaan.

Kokemustarinoiden tarkoituksena on herättää ajatuksia, mielipiteitä ja tunteita. Tarinan jälkeen on mahdollisuus keskustella joko mikrofonin tai chatin välityksellä tai olla vain kuuntelijana. Pohjustuksena toimii kuultu tarina ja siitä esille nousevat asiat. Illassa on mukana myös järjestösuunnittelija Maaria Lillberg.

Voit osallistua tapaamiseen internetyhteydellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Varaa osallistumista varten myös kuulokkeet, joissa on mikrofoni.

Kevään aikana Voimatarinailtoja järjestetään yhteensä kuusi kappaletta, joissa jokaisessa on eri teema kertojan voimatarinan mukaan.

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella sunnuntaihin 25.4.2021 mennessä, kiitos. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiin (Teams-kokouslinkki).

Voimatarinaillan jälkeen voit jatkaa keskustelua illan aiheesta  ryhmächatissa Neuroliiton vertaistukijan kanssa. Lue lisää täältä.

Järjestösuunnittelija Maaria Lillberg
p. 0400 976 718