13.4.2021 18:00 – 13.4.2021 19:00

Ensimmäinen Voimatarinailta järjestetään tiistaina 13.4.2021 klo 18–19. MS-tautia sairastava kokemustoimija Katja Hirvonen tulee kertomaan oman tarinansa siitä, miten hänen oireensa alkoivat 14-vuotiaana, miten hän koki tilanteen silloin ja vuosia myöhemmin diagnoosin saatuaan. Mitkä ovat olleet hänen selviytymisensä purjeet?

Kokemustarinoiden tarkoituksena on herättää ajatuksia, mielipiteitä ja tunteita. Tarinan jälkeen on mahdollisuus  keskustella joko mikrofonin tai chatin välityksellä tai voit olla vain kuuntelijana. Pohjustuksena toimii kuultu tarina ja siitä esille nousevat asiat. Illassa on mukana myös järjestösuunnittelija Maaria Lillberg.

Voit osallistua tapaamiseen internetyhteydellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Varaa osallistumista varten myös kuulokkeet, joissa on mikrofoni.

Kevään aikana Voimatarinailtoja järjestetään yhteensä 6 kappaletta, joissa jokaisessa on eri teema kertojan voimatarinan mukaan.

Ilmoittaudu alla olevalla lomakkeella maanantaihin 12.4.2021 mennessä, kiitos. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiin (Teams-kokouslinkki).

Voimatarinaillan jälkeen voit jatkaa keskustelua illan aiheesta  ryhmächatissa Neuroliiton vertaistukijoiden kanssa. Lue lisää täältä.

Lisätiedot Voimatarinaillasta

Järjestösuunnittelija Maaria Lillberg