18.11.2021 18:00 – 18.11.2021 19:00

2021_voimatarinaillat_kokemustoimijat.73

Syksyn viimeinen Voimatarinailta järjestetään torstaina 18.11.2021 klo18–19. MS-tautia sairastava kokemustoimija Päivi Ojanperä tulee kertomaan oman tarinansa siitä, miten yliaktiivisen rakon eri hoitovaihtoehdot ovat  helpottaneet elämää ja mahdollistaneet kodin ulkopuolisen aktiivisen osallistumisen.

Kokemustarinoiden tarkoituksena on herättää ajatuksia, mielipiteitä ja tunteita. Tarinan jälkeen on mahdollisuus  keskustella joko mikrofonin tai chatin välityksellä tai voit olla vain kuuntelijana. Pohjustuksena toimii kuultu tarina ja siitä esille nousevat asiat. Illassa on mukana myös järjestösuunnittelija Maaria Lillberg.

Voit osallistua tapaamiseen internetyhteydellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Varaa osallistumista varten myös kuulokkeet, joissa on mikrofoni.

Syyskauden aikana Voimatarinailtoja järjestetään yhteensä seitsemän kappaletta, joissa jokaisessa on eri teema kertojan voimatarinan mukaan.

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella keskiviikkoon 17.11.2021 mennessä, kiitos. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiin (Teams-kokouslinkki).

Järjestösuunnittelija Maaria Lillberg
p. 0400 976 718