19.10.2021 14:00 – 19.10.2021 15:00

Tiistaina 19.10. klo 14–15 järjestettävässä verkkotapaamisessa kerrotaan Neuroliiton ensi vuoden tapahtumista. Tule mukaan kuulemaan ja keskustelemaan sekä laittamaan tärkeät päivämäärät jo yhdistyksesi kalenteriin. Tapaaminen on tarkoitettu yhdistysten puheenjohtajille, sihteereille, tiedotusvastaaville sekä muille asiasta kiinnostuneille. Voit osallistua tapaamiseen internetyhteydellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella viimeistään ma 18.10. Ilmoittautumisen yhteydessä voit lähettää jo etukäteen kysymyksiä.

Saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen vahvistusviestin ilmoittautumisen jälkeen sekä myöhemmin osallistumisohjeet. Jos et saanut vahvistusta, kannattaa katsoa myös roskapostikansioon.

Järjestösuunnittelija Ville Keskinen, ville.keskinen@neuroliitto.fi, p. 0400 976 740.