11.11.2017 10:15 – 11.11.2017 14:30

Holiday Inn Helsinki City Centre← Takaisin

Tervetuloa yhdistystoiminnan työpajaan Helsinkiin lauantaina 11.11.2017 klo 10.15-14.30!

Tietoa ja tukea mitokondriotautia sairastaville –projekti on käynnistynyt vuonna 2014 ja mahdollistanut mm. viisi vertaistukitapaamista. Nyt projektin loppuessa on aika pohtia toiminnan jatkoa. Koska kiinnostusta ja kysymyksiä on herännyt liittyen yhdistystoimintaan, järjestämme vielä tämän työpajan yhdistystoiminnasta.

Yhdistystoiminnan työpaja on avoin kaikille asiasta kiinnostuneille. Työpaja on maksuton sisältäen lounaan ja kahvitarjoilun. Ilmoittautua voi alla olevan ilmoittautumislomakkeen kautta 15.10.2017 asti.

Työpaja järjestetään hotellissa Holiday Inn Helsinki City Centre, joka sijaitsee osoitteessa Elielinaukio 5, 00100 Helsinki.

Matkakustannuksia korvataan yli 32 € menevältä osalta pääasiassa julkisten kulku-neuvojen taksojen mukaan. Oman auton kilometrikorvaus on 0,20 €/km tai 0,25 €/km, jos autolla kulkee vähintään kaksi samaan tilaisuuteen tulevaa henkilöä. Korvausta on mahdollista saada enintään 150 €.

Pitkän matkan takaa tulijoille on mahdollisuus yöpyä paikan päällä edeltävän yön, mikäli matkustaminen ei kulkuyhteyksien vuoksi onnistu saman päivän aikana.

Lisätietoa ja ohjelma löytyvät oheisesta liitetiedostosta. Lisätietoa voi kysellä myös alla olevilta yhteyshenkilöiltä.

Neuroliitto: Kirsi Asula, p. 040 753 3055 tai kirsi.asula@neuroliitto.fi

Lihastautiliitto: Ritva Pirttimaa, p. 050 572 2784 tai ritva.pirttimaa@lihastautiliitto.fi

Kuuloliitto: Päivi Vataja, p. 050 5717 884 tai paivi.vataja@kuuloliitto.fi